از بین بردن قوز بینی و روش های آن

از بین بردن قوز بینی و روش های آن

خانه / تازه های سلامت / از بین بردن قوز بینی و روش های آن

از بین بردن قوز بینی یکی از روش‌های افزایش زیبایی چهره در افراد است. ناحیه برجسته روی بینی که قوز نامیده می‌شود، دغدغه‌ی بسیاری از افراد است تا برای از بین بردن قوز بینی راه‌هایی را انتخاب نمایند. برجستگی روی بینی یا قوز از تلاقی غضروف و استخوان به وجود می‌آید. یکی از دلایلی که افراد برای از بین بردن قوز بینی راه‌های زیادی را تست می‌کنند این است که قوز باعث جلب توجه مخاطب به بینی شده و زیبایی و جذابیت صورت و چشم‌ها را در فرد پایین می‌آورد. از بین بردن قوز بینی باعث تناسب صورت با سایر اعضای چهره می‌شود. قوز بینی علاوه بر کاهش جذابیت چشم‌ها، نمای زشتی از نیم‌رخ برای صورت ایجاد می‌کند. از بین بردن قوز بینی باعث می‌شود چهره ظریف‌تر شود و از زمختی و مردانگی در صورت خانم‌ها بکاهد. از بین بردن قوز بینی با توجه به اینکه قوز انواع مختلفی دارد متفاوت است.  بهبود قوز بینی با ماساژ در این مقاله گفته شده است.

به وجود آمدن قوز بینی به عواملی چون ارث، ژنتیک و ضربه بستگی دارد. ضربه در کودکی باعث تغییر فرم استخوان بینی شده و با رشد بدن به قوز تبدیل می‌شود که باعث دغدغه رفع افتادگی بینی در بزرگ‌سالی می‌شود. اگر ضربه با استخوان اصلی و بالایی بینی برخورد داشته باشد، قوز به وجود می‌آید و باید دنبال راهکار برای رفع قوز بینی باشیم.

از بین بردن قوز بینی
رفع قوز بینی

انواع قوز بینی

قوز بینی به دو نوع واقعی و کاذب تقسیم می‌شود. از بین بردن قوز بینی در هر یک از این مدل‌ها با روش‌های مختلف و متعددی امکان‌پذیر است. فرد دچار هر یک از انواع قوز که باشد به تشخیص پزشک برای از بین بردن قوز بینی پیشنهادی ارائه می‌گردد. برآمدگی روی بینی می‌تواند واقعی و شدید و به‌صورت استخوان یا غضروف برجسته باشد. در برخی موارد که افتادگی بینی وجود دارد قوز کاذب نامیده می‌شود. برای از بین بردن قوز بینی در نوع قوز کاذب از روش‌های رفع افتادگی بینی نیز می‌توان استفاده نمود. اگر شخص دچار قوز کاذب باشد و برای از بین بردن قوز بینی او، از روش‌های رفع قوز بینی واقعی استفاده شود فرد دچار مشکلات تنفسی خواهد شد. به همین دلیل تشخیص نوع قوز باید توسط پزشک و جراح متخصص زیبایی برای اینکه چگونه قوز بینی را از بین ببریم انجام گردد. به طور عامیانه اگر نوک بینی را به سمت بالا ببرید و پشت بینی در این حالت صاف شود، احتمال قوز کاذب وجود دارد و برای از بین بردن قوز بینی در این حالت با قوز واقعی و برجستگی شدید روش‌ها متفاوت است. فرورفتگی بیش از حد پیشانی در ابتدای استخوان بینی نیز باعث به وجود آمدن قوز کاذب در صورت می‌شود. روش های رفع قوز بینی در این مقاله نوشته شده است.

روش‌های از بین بردن قوز بینی

امروزه اکثر افراد به دنبال داشتن بینی طبیعی هستند. بسیاری از مراجعه‌کننده‌ها در نظر دارند با رفع قوز بینی، قوس زیادی در استخوان بینی ایجاد نشود تا حالت طبیعی چهره حفظ شود. در بسیاری از کشورهای غربی و بازیگران هالیوود دیده می‌شود در عمل‌های زیبایی برای از بین بردن قوز بینی حتی مقداری برجستگی را باقی می‌گذارند تا کسی از غیر طبیعی بودن بینی مطلع بویی نبرد. برای زیبایی از تزریق ژل و بوتاکس استفاده کنید.

برخی از افراد دچار قوز ترکیبی هستند. بدین معنا که هم برجستگی بر روی بینی داشته و هم قوز کاذب در ریشه یا ابتدای بینی دارند. از بین بردن قوز بینی در این‌گونه افراد نیز با تشخیص پزشک میسر است. برای رفع بینی استخوانی به این مقاله مراجعه کنید.

جراحی زیبایی بینی (Rhinoplasty) یکی از روش‌های از بین بردن قوز بینی از گذشته تا به امروز است. امروزه برای رفع قوز بینی از روش جراحی پلاستیک متدهای نوین علم پزشکی استفاده می‌شود. در فناوری‌های جدید پزشکی برای از بین بردن قوز بینی با جراحی پلاستیک به استحکام و اسکلت بینی بیشتر توجه می‌شود. در حالتی که پزشک به تشخیص خود و یا به خواسته‌ی بیمار بخواهد بینی را به طور طبیعی جراحی نماید پشت بینی را به حالت صاف و پهن تغییر می‌دهد. بینی سرسره‌ای و قوس‌دار از زیبایی چهره می‌کاهد اما متأسفانه خواسته بسیاری از جوان‌ها است تا با از بین بردن قوز بینی چنین حالتی را در چهره‌شان داشته باشند. روش های رفع افتاداگی بینی در این مقاله نوشته شده است.

از بین بردن قوز بینی با ماساژ

آنالیز چهره توسط دکتر

پزشک موظف است آنالیز چهره به طور عملی و زیبایی در علم پزشکی را برای مراجعه‌کننده توضیح دهد تا بهترین مدلی که با چهره تناسب و سازگاری دارد برای زیباجوی انتخاب شود. برای دانستن رفع قوز بینی با آرایش این مقاله را مطالعه کنید.

لیفت بینی با نخ برای افرادی که قوز کاذب دارند برای از بین بردن قوز بینی مناسب و مؤثر است. ترمیم‌های لیفت با نخ برای از بین بردن قوز بینی اگر به موقع و با دستور پزشک در زمان مشخص انجام بگیرد، مدت زمان ماندگاری را بسیار بالا می‌برد.

با  فرم دهی بینی بدون جراحی زیبایی صورت خود را بیشتر کنید.تزریق ژل در مراجعه‌کنندگانی که ریشه بینی(ابتدای استخوان بینی از پیشانی) دچار فرو رفتگی است با تشخیص پزشک برای از بین بردن قوز بینی کارا است. توجه به موقتی بودن تزریق زل و نیاز به تکرار این نوع روش برای از بین بردن قوز بینی از مهمات است. تزریق فیلر و زل گاهی در اطراف برجستگی بینی نیز باعث از بین رفتن قوز بینی توسط پزشک متخصص می‌شود.

سوهان کشیدن بدون بیهوشی و جراحی نیز یکی دیگر از روش‌های رفع قوز بینی توسط برخی از پزشکان است. در این روش برای از بین بردن قوز بینی ابتدا خراشی بر روی برجستگی ایجاد شده و سپس با سوهان فلزی و دندانه‌دار مخصوص این کار، برجستگی را سوهان می‌کشند. در پایان با سرم شستشو این قسمت را ضدعفونی و تمیز می‌کنند. برای آموزش زیبایی بینی رایگان و در منزل  این مقاله را بخوانید.

از بین بردن قوز بینی با آرایش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان